sobota, 7 czerwca 2014

00.30 - idealny czas na notkę o wszystkim i o niczym !

Już nie długo koniec roku szkolnego. To źle i dobrze....Źle bo nie wiem jak będzie z ocenami ,dobrze bo wakacje ! Jadę na koniec Polski o czym marzę już od dłuższego czasu. Żeby się wyrwać z mojej miejscowości i odpocząć .Czeka mnie już nie długo 11-godzinna jazda autobusem w śród tłumu ludzi...Podobno jest dużo chętnych na ten kurs. Na szczęście będziemy ruszać o 22.00. Będę spać i słuchać muzyki. Za pewne po 11 godzinach słuchania telefon padnie. A raczej nie wytrzyma do końca trasy.

Czy spotkam bohatera mojego opowiadania ? Czy poznam go bliżej? Nie znam go za bardzo...CO najwyżej z wyglądu ,jak się nazywa, ile ma lat... A może on mnie odbierze z pod autobusu? Jestem ciekawa tego lata...I to bardzo ! Musiałam coś napisać. Musiałam ? Raczej miałam ochotę  dodać coś o w pół do pierwszej niedzielnej  nocy ...Ale idę już spać. Muszę odpocząć. Łeb mi pęka. Dizaku jutro wraca do domu. Coś czuje że kolejny weekend spędzę u niej. Kupiłam dzisiaj 2 nowe mangi... w poniedziałek może przyjdzie jeszcze jedna. Dizaku zamówiła ich aż 5...więc jest co czytać. Do usłyszenia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz i obserwację :)