piątek, 15 sierpnia 2014

Ktoś jest w domu !

Chowam się pod kocem ,podkulam nogi. Przytulam się do mojego psa i próbuje zasnąć. Nie mogę ! Nie mogę zasnąć z tą myślą. O co chodzi ? Już tłumaczę... Od kilku dni mam wrażenie ,że ktoś w nocy chodzi po naszym domu. Mam łóżko na przeciwko drzwi które mają trzy "okienka" ,chodź są zamazane widzę tam jakiś cień... Moi rodzice to nie są na pewno, brat jest na drugim końcu Polski . Gdyby byli to rodzice słyszałabym otwierające się z ich sypialni drzwi ( wydają specyficzny dźwięk - tak wiem dziwnie to brzmi ) Najczęściej chodzą do łazienki która jest na wprost mojego wejścia do pokoju. Kto by chodził po ciemku w korytarzu i nie wchodził do żadnego z pokoi ? Nie było jeszcze sytuacji że "Cień" natknął się na jednego z moich rodziców. Ja...ja nie odważę się wyjść ,otworzyć drzwi. Nie odważę się ich nawet uchylić i przekonać się co na prawdę kryję się w korytarzu ! Fobia ? Sama nie wiem.. Nie umiem jeszcze dokładnie powiedzieć co to takiego, skąd mi się to wzięło. Szukam odpowiedzi ! Boję się coraz bardziej nawet z zapalonym świtałem wyjść do toalety .Macie coś takiego ?Tak jak ja , boicie się pająków czy wystawienia ręki poza granicę łóżka ?Z tymi dwoma rzeczami borykam się już bardzo długo. Pająki.. o nich nie ma co się rozpisywać ,po prostu się ich boję !Krzyczę jak mała dziewczynka i proszę o zabranie go, zabicie kogoś kto siedzi obok ! Zawsze słyszę "Czego ty się boisz ,to tylko pajączek" tylko... Ostatnio pająk (miał z 3 milimetry -razem z nóżkami) zjechał mi na swojej białej niteczce przed twarz .Nie mogłam zacząć krzyczeć bo byłam w takim towarzystwie w którym... no cóż ,nie wypadało ! Wstałam żeby "rozprostować nogi" (tsaaa jasne). Jeżeli chodzi o tą granicę łóżka .Czy bajki o potworach z pod łóżka są trafne ?Może.. wiem ,że nic tam nie siedzi. Możliwe ,że mój kot : p Nie potrafię na dłuższą chwilę wystawić ręki,nogi za łóżko .A jeżeli już to robię (kiedy to mój pies rozwali się na całą szerokość łóżka ...) staram się dotknąć podłogi. Może mam lęk wysokości ? O.O Mam dużo dziwnym myśli na te tematy... Iż mam łóżko na przeciwko drzwi mam wrażenie ,że zaraz ktoś wejdzie i złapie mnie za nogi. Ma tą scenę przed oczami od jakiegoś czasu ! Dlatego nakrywam się cała kocem/kołdrą ...Dziwne to wszystko.



A wy? Czego się boicie ? ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz i obserwację :)